Trenger du å leie et selskapslokale på St.Hanshaugen?

Markus menighetshus er en stiftelse som leier ut lokaler midt på St.Hanshaugen i Oslo.

Menighetshuset ble bygget i 1927 og fasaden ble renovert i 2009. Huset rommer to flotte forsamlingslokaler: Markus menighetssal og samlingsstedet Markus Treffpunkt. Menighetssalen er renovert høsten 2021, og det er et nystemt gammelt Bechstein flygel (fra 1873) som kan benyttes.

Utleie
Markus menighetssal og Markus Treffpunkt (se bilder nederst på denne siden) leies ut til passende arrangementer, deriblant barnedåp, konfirmasjon, minnesamvær og fødselsdager. Huset har alle forutsetninger for å skape en flott ramme rundt slike anledninger. Lokalene kan også leies ut til kirkelige / ideelle organisasjoner og foreninger.

Nye priser fra 1. januar 2023.

Priser på lokaler:  HverdagerFre-/lør-/søndag
Menighetssal med kjøkkenkr. 4000,-kr. 5000,-
Treffpunkt med kjøkkenkr. 3500,-kr. 4500,-
Vask kommer i tillegg 1500,-

Markus Treffpunkt er et uhøytidlig forsamlingssted som har plass til ca. 40 personer. Det passer meget godt for styremøter, foreningsmøter, årsmøter, barneselskap osv. Tilhørende kjøkken med dekketøy til ulik servering. Enkel garderobe i kjelleren.

Markus menighetssal har plass til opptil 90 personer. Det er en festsal som passer utmerket til de store anledninger. I tilknytning til festsalen er det et moderne, nyoppusset kjøkken og dekketøy til ulik servering, en romslig garderobe, en liten scene, prosjektor, lerret og et enkelt taleanlegg.

Regler for bruk av lokalene

Lokalene ligger i en bygård med boliger, dermed gjelder vanlige støyregler og arrangementene må være avsluttet innen kl. 24.00. Alkoholservering er kun tillatt i lukkete selskap og må avklares og godkjennes på forhånd av arrangementet. Bindene bestilling, ved avbestilling refunderes kun 50% av beløpet, fra 30 dager før leie refunderes ingen ting.

Markus menighetssal:

Kjøkken og garderobe tilhørende menighetssalen:

Markus Treffpunkt:

Kjøkken Treffpunkt:

E-post: post@markusmenighetshus.no

Adresse: Markus menighetshus, Schwensensgate 15, 0170 OSLO

Visninger etter avtale.

Telefon 99003130

Send en e-post, sms eller ring, om du ønsker å leie de flotte lokalene våre!